Lekarz okulista
dr n. med. Anna Jurska-Jaśko

lekarz okulista anna jurska jaśko

Dr n. med. Anna Jurska-Jaśko jest absolwentką Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Gdańsku (obecnie Gdański Uniwersytet Medyczny – GUMed) z 2003 roku. Uzyskała doktorat w 2009 roku, a specjalizację w dziedzinie okulistyki w 2011 roku.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobyła pracując między innymi w Klinice Okulistyki Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. Od 2005 roku należy do Polskiego Towarzystwa Okulistycznego. Stale pogłębia swoją wiedzę uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach naukowych.

Operacje plastyczne powiek

Specjalizuje się w chirurgii okulistycznej. Od ponad 10 lat wykonuje operacje powiek zarówno z powodów estetycznych (operacje plastyczne powiek górnych i dolnych), jak i wskazań medycznych – opadanie prawdziwe powiek górnych, odwijanie i podwijanie powiek dolnych.

plastyka powiek anna jurska jaśko

Ponadto zajmuje się chirurgią refrakcyjną, czyli laserową korekcją wad wzroku. Podaje iniekcje doszklistkowe (iniekcje różnych leków do komory ciała szklistego oka np. w chorobach plamki żółtej). Ma doświadczenie w laseroterapii siatkówki, jaskry (SLT, MLT) oraz zaćmy wtórnej (YAG kapsulotomia tylna). Wykonuje badania optycznej koherentnej tomografii (OCT) oraz angiografii fluoresceinowej. Kompleksowo zajmuje się pacjentami z chorobami plamki żółtej (np. z CSR, AMD), z powikłaniami okulistycznymi w cukrzycy oraz po zakrzepach naczyń siatkówki.

W Clinica Dr Szulc, okulista dr Anna Jurska-Jaśko wykonuje operacje plastyczne powiek górnych i dolnych, operacje opadania powiek górnych oraz operacje odwijania i podwijania powiek dolnych.